Mielen hyvinvointipalvelut

Tuula Masalin, koulutettu hieroja, NLP Coach ja mentaalivalmentaja

"Varatessasi ajan mielen hyvinvointipalveluihin, ensimmäinen tapaaminen kestää kaksi tuntia,
koska tilanteen kartoittaminen vie aluksi aikaa. Ensimmäisen tapaamisen aikana saan tietoa tilanteestasi ja
samalla päätän, mikä on paras lähestymistapa, jolla voit saada itsellesi apua parhaalla mahdollisella
tavalla. Tilanteestasi riippuen voi olla, että yksi tapaaminen riittää, joskus asiakas saa parhaan hyödyn
useammasta tapaamiskerrasta.

Käyttämäni lähestymistavat, joita yhdistelen:
NLP, coaching, sosiaalipanoraama, rentoutus- ja hypnoosiohjaus, enneagrammi, sensomotorinen
kartoitus ja hoito, sekä intuitiivinen energiahoito."
- Tuula -

Kenelle ja millaisiin tilanteisiin mielen hyvinvointipalvelut sopivat?

Mentaalivalmennus sopii urheilijoille vahvistamaan ja parantamaan omaa suoritusta, tavoitteen saavuttamisen varmistamiseksi sekä menestyksen esteiden poistamiseksi.

Se sopii kenelle tahansa kun:
- sinulla on haasteita ihmissuhteissa töissä tai kotona
- haluat voida ihmissuhteissasi paremmin
- haluat olla itsevarmempi ja pitää itsestäsi enemmän
- kielteisenä kokemasi tilanne tai tunne kuormittaa sinua liikaa (jännitys, suru, masennus, ahdistus, pelko, epävarmuus, viha, syyllisyys, katkeruus, tyytymättömyys jne.)
- mieltäsi painavat menneisyyden haamut tai tulevaisuuteen liittyvät pelot
- haluat lisää voimavaroja ja jaksamista arkeen
- haluat löytää kadoksissa olevan motivaation ja saavuttaa tavoitteesi
- kärsit esim. unettomuudesta, stressistä, esiintymisjännityksestä, korkeanpaikan kammosta yms.


Rentoutusohjaus

Rentoutus- ja hypnoosiohjaus sopii esim. elämäntapojen muutokseen. stressin laukaisuun,
kivunlievitykseen, haastaviin elämäntilanteisiin ja silloin, kun itse haluaa tehdä muutoksia omassa
elämässään.

Mentaalivalmennus

Menetelmä on tavoitteellinen ja oivalluttava vuorovaikutusprosessi, jossa sinua tuetaan pääsemään tavoitteeseesi ja
löytämään omat vahvuudet, voimavarat ja itsellesi sopivat ratkaisut omaan elämääsi liittyen mm.
kysymällä hyviä kysymyksiä, keskustelemalla, haastamalla, näkökulmatyöskentelyllä, mielikuvatyöskentelyllä, lapputyöskentelyllä jne.

Valmennus on omien tiedostettujen tai tiedostamattomien ajatus- ja käyttäytymismallien tutkimista ja muuttamista.
Vaihtoehtojen lisäämistä niin, että sinulta ei oteta mitään pois, vaan olemassa olevia vaihtoehtoja
lisätään. Tavoitteena on, että löydät itsellesi sopivan tavan olla ja ajatella niin, että voit voida
hyvin. Käytetyt menetelmät ovat mm. NLP, sosiaalipanoraama, coaching, rentoutus- ja suggesto-ohjaus,
enneagrammi.