Käyttö- ja maksuehdot

Yleistä verkkokaupasta

Tilaa vaivattomasti tuotteita verkkokaupasta, jossa voit tutustua rauhassa koko tuotevalikoimaan.

Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilauspalvelusta saat henkilökohtaista palvelua koskien tilaustasi tai tuotteiden tilaamista. Jos sinulla on yksityiskohtaisia tuotteiden käyttöä tai valitsemista koskevia kysymyksiä, laita kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen dalia@dalia.fi ja vastaamme kysymyksiisi parin päivän sisällä.

Verkkokauppaa ylläpitää La Dali Oy (y-tunnus 2959465-8).

la Dali Oy vastaa kaupassa myytävistä tuotteista ja niiden toimituksista ilmoittamiensa käyttöehtojen mukaisesti.

Rekisteröityminen

Kuluttaja-asiakas voi tilata tuotteita rekisteröitymättä.

Yritysasiakkaidemme tulee rekisteröityä verkkosivuillemme, jotta he pääsevät näkemään heille rajatut käyttöalueet.

Hyväksyessäsi tilauksen, hyväksyt käyttö- ja maksuehdot sekä tietojesi käsittelyn tietosuojakäytäntömme mukaisesti.

Henkilötiedot ja niiden käyttö

Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyydensuojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan palveluntarjoajan asiakasrekisteriin. Tilauksen suorittamiseksi pakollisia tietoja ovat käyttäjän etunimi, sukunimi, lähiosoite, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

Palvelun tarjoaja ei saa luovuttaa keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille.
Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä suoramainonnassa vain käyttäjän suostumuksella.
Palvelun tarjoaja pidättää itselleen oikeuden luovuttaa käyttäjää koskevia tietoja viranomaisten käyttöön, mikäli käyttäjä on toiminut lain ja hyvän tavan vastaisesti.
Käyttäjällä on oikeus tarkastaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä.

Käyttäjän vastuut ja velvollisuudet
Käyttäjä vastaa kaikista hänen tiedoillaan tehdyistä tilauksista ja siitä, että hän on yli 18-vuotias.

Käyttäjä sitoutuu käyttämään palvelua lain ja hyvän tavan mukaisiin tarkoituksiin. Käyttäjä sitoutuu olemaan lähettämättä tai välittämättä palvelussa materiaalia, joka on lain ja hyvän tavan vastaista, yllyttää tällaiseen toimintaan tai edistää sitä.

Käyttäjä vastaa täysmääräisesti tämän sopimuksen, lain tai hyvän tavan vastaisesta palvelun käytöstä aiheuttamastaan vahingosta palvelun tarjoajalle, muille käyttäjille ja kolmansille osapuolille.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.dalia.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron
  • laskun loppusumman
  • tilauksen sisällön

Saat uuden viestin, kun tilauksesi lähetetään.

Maksutavat ja -ehdot

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n maksupalvelun kautta.
LUE CHECKOUT FINLAND OY:N MAKSUEHDOT TÄÄLTÄ ENNEN TILAUKSEN TEKEMISTÄ.

Checkout Finland Oy
Y-tunnus: 2122839-7
Hämeenkatu 6 B, 33100 TAMPERE
Puhelin 0800 552 010

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä ja lähetyspalvelun sujuuvuudesta riippuen toimitukseen kuluu 5-7 arkipäivää laskun maksamisesta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti Economy-kirjeinä, mutta jotkin tuotteet vaativat kokonsa vuoksi (paksuus yli 30mm) toimitustavaksi paketin.
Toimituskulut ovat kiinteä 4,90 €/lähetys.
Voit valita toimituksen myös pakettiautomaatilla, voit esittää tilauksen lisätietoja-kohdassa toiveen vastaanottopaikasta.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, sekä kopio saamastasi tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Dali Silver Star
Palokunnankatu 10
13100 Hämeenlinna

HUOM. Asiakas vastaa itse palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvista kustannuksista.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen dalia@dalia.fi tai postitse:

Dali Silver Star
Palokunnankatu 10
13100 Hämeenlinna

Puhelimitse voit olla yhteydessä La Dali Oy:n toimipisteeseen Dali Silver Star, +358 3 653  3644 ja kerro, että puhelusi koskee verkkokauppaa, niin sinut ohjataan oikealle henkilölle. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio suoraan postiin ja ilmoitettava tästä myös sähköpostitse osoitteeseen dalia@dalia.fi.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.